دختری که با اسباب بازی سگهای نگهبان توانست ماکت درست کند

استفاده از اسباب بازی سگهای نگهبان با رنگ‌های غیر باینری می‌تواند به میزان قابل توجهی تحمل و پذیرش کودک را نسبت به دیگران بهبود بخشد.

اگر استفاده از رنگ‌های سرد (آبی، سبز) را در پسران و رنگ‌های گرم (قرمز، صورتی) را برای دختران برجسته کنید، این می‌تواند باعث مشکلات پذیرش جنسیت شود.

به گفته NAEYC، اسباب‌ بازی‌ها و رنگ‌های جنسیتی می‌توانند ویژگی‌هایی را تقویت کنند که لزوماً از آنها پشتیبانی نمی‌کنید.

اینها معمولاً شامل دخترانی است که به طرز فکری از ظاهر و جذابیت متمایل می شوند و پسران به ویژگی های خشن و مردانه متمایل می شوند.

با اسباب‌ بازی‌های آموزشی مانند بلوک‌های ساختمانی رنگارنگ یا خودکارها و نشانگرها برای طراحی، می‌توان از این کار کاملاً اجتناب کرد.

اگر فرزند شما به آموزش K-12 نزدیک می شود، می توانید از بلوک های سازنده برای معرفی اصطلاحات و مثال های اولیه STEM از طریق بازی به آنها استفاده کنید.

ریاضی، شیمی و فیزیک را می توان از طریق تمرینات اسباب بازی آموزشی ساده نشان داد و آموزش داد.

استفاده از اسباب‌ بازی‌ها برای نشان دادن این اصول و مثال‌ها به فرزندتان به او کمک می‌کند تا آنچه را که توضیح می‌دهید به خاطر بسپارد.

هنگامی که آموزش رسمی شروع شد، کودکانی که از اسباب‌ بازی‌ها برای یادگیری در مورد STEM استفاده کرده‌اند، زمان بسیار آسان‌تری برای درک مطالب آموزشی پیشرفته‌تر خواهند داشت.

زمان بازی می تواند برای کودکان بدون در نظر گرفتن سن، جنسیت یا علائق، تجربه ای آرامش بخش و آموزشی باشد.

به یاد داشته باشید که به عنوان یک تسهیل کننده در آزمایش و یادگیری آنها عمل کنید، نه به عنوان یک دستیار یا مربی.

بگذارید آنها با سرعت خودشان در این تجربه غوطه ور شوند و در صورت نیاز از آنها حمایت کنند.

بچه‌ها خیلی راحت با سناریوهای جدید سازگار می‌شوند و با اسباب‌ بازی‌های آموزشی مانند بلوک‌های سازنده، نسبتاً سریع روال یادگیری با بازی را اتخاذ می‌کنند.

بیوگرافی: اریکا سونارجو نویسنده محتوا و مشاور آموزش آکادمیک در TrustMyPaper و SupremeDissertations است.

او تجربه گسترده ای در نوشتن مقالات دانشگاهی، مقالات و مطالعات موردی در مورد موضوعات آموزش، رشد حرفه ای و روانشناسی دارد. اریکا اوقات فراغت خود را صرف جستجوی نشریات دیجیتال و تحقیق برای بهبود نوشتن خود می کند.