با فرش 9 متری سالاری تبریز جهان زیر پای خود را ببینید

هر فرشی با طرح کلی که شبیه به فرش ایرانی می تواند بر رفتار خرید تأثیر بگذارد، چه فرش ساخت ایران باشد و چه نه.

تعداد زیادی از رقبا در بازارهای جهانی طراحی های غیر اختصاصی انجام داده اند با استفاده از برندهای خاص خود. حتی در محصولات ماشین آلات، رقبا از طرح های کلی فرش ایرانی تقلید می کنند.

این خریداران از تحقیقات عمیق برای خرید فرش 9 متری سالاری تبریز استفاده نمی کنند، اما به دنبال قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند فرش آنها می توانند محصولات مورد نظر خود را از خرده فروشان عمومی یا خرده فروشان مبلمان مقرون به صرفه.

فرش ها از کیفیت متوسط به پایین، ارزان و معمولا اندازه کوچک این خرده فروشان فرش ها را در سه مبدا مختلف عرضه می کنند: حرفه ای 11سطح دوم برندسازی، خریدارانی هستند که تصمیم به خرید فرش باکیفیت می گیرند.

فرش

با کمی مشورت و تحقیق متوجه می شوند که منطقه ای است فرش های مارک دار خرید اصلی و معتبر در بازارهای فرش ایرانی هستند. اینها خریداران گاهی اوقات به خرده فروشان خاصی مراجعه می کنند که فرش ها را به صورت حرفه ای عرضه می کنند.
خریداران فرش هایی را از مناطق شناخته شده و با کیفیت بالا تهیه می کنند. برخی از شهرهای کوچک فرش های معروفی را در سطح جهانی ارائه می دهند.

اکثر فرش های ایرانی در بازارهای جهانی هستند با این سطح از برند فروخته می شود. سطح سوم برندسازی در مورد مشتریان باهوشی است که به دنبال خاص و فرش های منحصر به فرد آنها در مورد فرش اطلاعات کافی دارند و هزینه زیادی برای: 1) الف فرش ایرانی; 2) فرشی که در مناطق خاص  3) قالیچه ای که توسط تولیدکنندگان معروف ساخته می شود.

هر منطقه دارای تعداد محدودی از تولید کنندگان شناخته شده است که فرش ها را با مارک های خود “امضا” کنید. عرضه کنندگان این گونه فرش ها به بازارهای جهانی هستند خرده فروشان لوکس، نمایندگی های ایرانی فروشگاه های کوچک، و یا از طریق آنلاین خرید کنید.