کود ارگانیک mog که درد را در حیوانات درمان می کند

کود ارگانیک mog مدت‌هاست که به عنوان کود در باغ‌ها و مزارع استفاده می‌شود و خاک غنی از مواد مغذی و حفظ رطوبت برای گیاهان شما ایجاد می‌کند بهترین نوع کود برای باغ خود و بهترین زمان برای استفاده را ببینید و همچنین چند نکته را که ابتدا باید در نظر بگیرید.

همه کودها یکسان ایجاد نمی شوند. بسته به نوع حیوان، سن و سلامتی آن، غذای آن، نوع بستری که در کود گنجانده شده است، و نحوه جمع آوری و ذخیره کود، مواد مغذی موجود در کود می تواند بسیار متفاوت باشد همچنین تازه، کمپوست، کهنه یا خشک شده بودن کود دامی تأثیر زیادی بر ارزش غذایی آن دارد.

برای اینکه بدانید دقیقاً چه چیزی در آن وجود دارد، باید کود را آزمایش کنید همیشه از کود حیوان خانگی مانند سگ و گربه خودداری کنید اینها می توانند پاتوژن های مضری را حمل کنند که توده های کمپوست خانگی به راحتی نمی توانند آنها را از بین ببرند. علاوه بر این، مدفوع انسان هرگز نباید از انبوه کمپوست یا فضای باغ باشد.

از کود دامی که از مزارع تجاری بزرگ می توانید خودداری کنید. عملیات تجاری بزرگ احتمالاً حیوانات را با انواع مکمل ها، افزودنی ها، آنتی بیوتیک ها و سایر درمان ها است متأسفانه، هیچ راهی وجود ندارد که بدانیم چه چیزی ممکن است از کود آنها عبور کند و سپس وارد خاک شما شود.

رایج ترین منابع کود دامی گاو، اسب، گوسفند، خوک، بز و طیور است. (امروزه سایر فضولات حیوانی به عنوان کود یا کود توصیه نمی شود.)

کود گاوی تازه، که گاهی مو دوو نیز نامیده می شود، حدود 17 درصد ماده آلی است، 3/0 درصد نیتروژن، 2/0 درصد فسفر، 4/4 درصد پتاسیم و 83 درصد رطوبت دارد. برای افزودن 0.2 پوند نیتروژن به یک تکه باغ 100 فوت مربعی، باید 75 پوند کود گاوی بدون بستر یا حدود سه سطل 5 گالن اضافه کنید. کود کمپوست حتی نیتروژن کمتری دارد، بنابراین برای داشتن همان اثر باید 200 پوند از آن اضافه کنید! کود گاوی خشک دارای سطوح مواد مغذی بسیار بالاتری است – 2٪ نیتروژن، 2٪ فسفر و 2.4٪ پتاسیم – بنابراین شما می توانید بسیار کمتر، تقریباً 10 پوند در هر 100 فوت مربع استفاده کنید.