دوخت روی کیسه باید صاف، به سختی قابل توجه و بدون هیچ گونه نخ شل باشد

در اینجا به تفکیک رنگ‌های رایج کیف کیف دست دوز چرمی و محیط هر یک می‌پردازیم: مشکی، قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای مایل به زرد و قهوه‌ای روشن.

دوخت روی کیسه باید صاف، به سختی قابل توجه و بدون هیچ گونه نخ شل باشد. مهم است که سطوح داخلی و خارجی را برای این قوام بررسی کنید.

مشکی و قهوه ای تیره برای محیط های کیف دستی زنانه چرم حرفه ای مناسب هستند. آنها احساس اقتدار و قدرت را به نمایش می گذارند. قهوه‌ای مایل به قهوه‌ای و روشن‌تر با فضای کاری معمولی یا آرام‌تر به خوبی هماهنگ می‌شوند.

برای خرید کیف به صورت آنلاین – روی عکس ها زوم کنید تا بتوانید تک تک قطعات را بررسی کنید. همچنین به یاد داشته باشید که به تصاویری نگاه کنید (یا درخواست کنید) که کیف را با زیپ بسته و باز نشان می دهد.

از کیف هایی که بیش از 2 رنگ مختلف دارند کیف اداری چرم یا دوخت با رنگ متضاد دارند خودداری کنید. این کیسه ها پر زرق و برق دیده می شوند. تنها یک رنگ مطمئن ترین گزینه خواهد بود.

دسته ها نیز باید از طریق دوخت های تقویت شده یا وسایل فلزی به بدنه متصل شوند. شما نمی‌خواهید این دسته‌ها به کیف چسبانده شوند – در خطر شل شدن یا جدا شدن هستند.

رسمی ترین گزینه مشکی است، زیرا کت و شلوارهای کیف صندوقی چرم همه رنگ ها را تکمیل می کند. اما به خاطر داشته باشید که چرم قهوه ای تیره (شکلاتی) انتخاب عالی دیگری است. این رنگ حتی پس از یک دهه می تواند بسیار شیک و شیک بماند.

  • منابع:
    1. 7 Things To Look Out For BEFORE Buying A Leather Bag | Best Men’s Luggage | Tanning Process
  • تبلیغات: 
    1. برای ساخت و ساز های محیطی در مورد صندلی رنگ کنید
    2. انتخاب هوشمندانه عدس از گروه پروتئینی ضروری
    3. برای تیره شدن نور در لیمو از کره شمالی استفاده کنید
    4. نکات طلایی و ساده برای پولدار شدن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.