کفش ایمنی یحیی مدل 99 که موجب سقوط یک مرد از ساختمان شد

کفش ایمنی یحیی مدل 99 نه تنها از کارگر در برابر سقوط ناخواسته یا صدمات له شده محافظت می کنند، بلکه می توانند از فشار عضلانی جلوگیری کنند.

کفش‌هایی که به خوبی بالشتک هستند و از قوس پا حمایت می‌کنند، اطمینان حاصل می‌کنند که پا و مچ پا به خوبی حمایت می‌شوند، کفشی راحت ارائه می‌کنند که به درستی ساق پا را تراز می‌کند، به وضعیت بدن و کاهش کمردرد کمک می‌کند.

هنگامی که کارکنان شما در همه نوع آب و هوا در خارج از منزل کار می کنند، مانند صنایع ساختمانی، تدارکات و فرودگاه، بسیار مهم است که کفش های آنها در برابر باران، برف و سرمای شدید محافظت کنند.

کفش ها باید به خوبی عایق بندی شده و ضد آب باشند تا از شرایطی مانند سرمازدگی و سایر مشکلات گردش خون جلوگیری شود.

کفش ایمنی به محافظت در برابر شوک الکتریکی کمک می کند.


بدیهی است که برق یک عامل خطر بزرگ در بسیاری از محل‌های کار است، و حتی اگر اقدامات ایمنی و بهداشتی در نظر گرفته شده است، پوشیدن کفش‌های ایمنی مناسب برای کارگران ضروری است.

اینها باید از مواد غیر رسانا مانند چرم یا لاستیک ساخته شوند تا از احتمال برق گرفتگی جلوگیری شود.

اگر کارمندان شما در محیطی کار می کنند که احتمال تجمع الکتریسیته ساکن وجود دارد، کفش های ضد الکتریسیته ساکن نیز توصیه می شوند.

همیشه از پوشیدن کفش های ایمنی مناسب توسط کارگران اطمینان حاصل کنید انجام این کار باعث می شود کارگران ایمن، شاد و راحت باشند.

مزایای پوشیدن کفش های ایمنی (و چرا باید از آنها استفاده کنید)
برای افرادی که در ساخت و ساز یا صنایع مشابه هستند، باید تا به حال درک کرده باشید که کفش های کار ممکن است بر سلامت پا تأثیر بگذارند.

با این حال، استفاده از وسایل حفاظتی مناسب و کفش های ایمنی به طور قابل توجهی خطرات را در شرایط خطرناک کاهش می دهد به سادگی روی آنها سرمایه گذاری کنید تا از حوادث ناگوار جلوگیری کنید.