کاهش ناگهانی قیمت شیشه 4 میل فلوت در بازار تهران

شیشه 4 میل فلوت کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان دارد که شامل پوشش و نما ساختمان های تجاری می شود از شیشه فلوت می توان در مجموعه های بدون قاب مانند درب های شیشه ای بدون فریم نیز استفاده کرد شیشه فلوت به طور کلی برای کاربردهای دارای بارگذاری ساختاری مناسب است و برای هر کاربرد که شیشه می تواند در صورت برخورد انسان خطری داشته باشد:

پارتیشن برای منازل، ادارات، هتل ها و سایر ساختمان های تجاری.
در و پنجره
پانل های تزئینی در طراحی داخلی
قوانین ساختمانی در موارد متعددی استفاده از شیشه های فلوت شده یا چند لایه را می طلبد اینها شامل نورگیرها، درها، راه پله ها، آسانسورها و پانل های دسترسی آتش نشانی است. در نظر بگیرید که الزامات خاص بسته به کدهای محلی تغییر می کند.

شیشه 4 میل فلوت قابل بازیافت است و می توان بدون افت کیفیت یا خلوص آن را به طور بی پایان بازیافت کرد.
در رنگ های مختلف یا بدون رنگ موجود است.


شیشه به نور طبیعی داخل اتاق اجازه می دهد که آب و هوای اتاق را تغییر می دهد، مانند نور روز، دمای اتاق، محیط، دید و غیره.
شیشه گزینه های زیبایی شناختی تقریبا نامحدودی را ارائه می دهد.
رنگ در طراحی و استفاده از شیشه های رنگی مهم و قدرتمند است.
سازه های شیشه ای در بسیاری از کشورها به نماد توسعه تبدیل شده اند، جایی که مردم تمایل دارند این ساختمان ها را نماد ثروت و تجمل بدانند.
برای کارهای زینتی، شیشه در طیف وسیعی از بافت، رنگ، پرداخت و اشکال موجود است.
به طور سنتی و منطقی پنجره ها “بوم” بزرگ هنر شیشه ای هستند با استفاده از شیشه، معماران تعادل عمدی بین نور رنگی و فضای مطبوع را حفظ می کنند برای مرمت و بازسازی، صنعتگر شیشه نقش مهمی ایفا می کند.
هنر شیشه ای به آثار هنری بزرگ و مدرن اطلاق می شود که معمولاً به صورت تکی ساخته می شوند که عمدتاً یا تماماً از شیشه ساخته شده اند از آغاز آن به عنوان یک پانل پنجره در خانه های لوکس تا اعضای ساختاری پیچیده در ساختمان های عصر جدید، نقش آن در معماری در طول سال ها تکامل یافته است.