کاشی و سرامیک ارزان | تولیدکننده بهترین نوع کاشی و سرامیک در یزد

کاشی به اقلامی گفته میشود که فقط برای کار بر روی دیوار است و نمی‌توان به هیچ وجه از آن برای کف استفاده کرد زیرا استحکام لازم برای کف را دارا نیست مقاومت کششی در برابر فشار و سرما و گرما بسیار کم بود و لذا فقط باید از آنها برای محیط های بسته و دیوارهایی که از پشت رطوبت ندارند استفاده نمود استفاده کاشی در مواردی که نام برده شد موجب آسیب رسیدن به کاشی میشود.

اما با این وجود کاشی ارس  دارای طراحی های بسیار متنوع و تنوع بسیار بالایی نسبت به سرامیک ها هستند بهترین محیط‌های استفاده از کاشی دیوارهای سرویس‌های بهداشتی و حمام آشپزخانه و اتاق ها و پارکینگ‌ها و راهروها می باشند کاشی به خاطر درصد جذب آب بالایی نسبت به اصلاح دارد برای کار کردن بر روی دیوار و ارتفاع بسیار مناسب و راحت تر است.

سرامیک به اقلامی گفته می شود که هم برای دیوار و هم برای کف می توان از آن استفاده نمود ولی به خاطر  استحکام کمی که دارد بیشتر برای کف استفاده می شود.

مقاومت سرامیک کف در برابر فشار و سرما و گرمای شدید و رطوبت نسبت به کاهش بیشتر بوده ولی تنها نوع خاصی از آمریکا که اصطلاحاً به آن ها پرسلان گفته می‌شود را می‌توان در محیط‌های باز استفاده کرد.

پرسلان ها کاملاً در برابر فشار و سرما و گرما و رطوبت مقاوم هستند به همین دلیل در محیط های باز و تحت فشار و سرما و گرما و رطوبت همانند نمای ساختمان ها و کف حیاط و کف پارکینگ و دیوارهایی که نمکش دارند مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از برند های محبوب و عام پسند کاشی استخری  است که به‌عنوان یکی از بهترین کاشی و سرامیک ایرانی . برای تکمیل مطالب بیان شده در ادامه به :

حراج سرامیک ارزان

قیمت سرامیک کف پذیرایی

قیمت سرامیک درجه یک

سرامیک اسلب

قیمت سرامیک کف ۸۰ ۸۰

خرید سرامیک. اشاره خواهیم کرد.

کاشی و سرامیک ارزان | تولیدکننده بهترین نوع کاشی و سرامیک در یزد

فروشنده انواع کاشی و سرامیک ارزان

فروشنده انواع کاشی و سرامیک ارزان فروشنده انواع کاشی اسلب  ارزان در بازارهای داخلی و خارجی به فراوانی یافت می شود و شرکت ها و تولیدی های زیادی اقدام به فروش این نوع از محصولات در کشور کردن برای مثال:

  •  بازار سنگ در شهرها
  •  بازار سرامیک و کاشی
  •  فروشگاه های محصولات ساختمانی
  •  فروشگاههای اینترنتی

قیمت کاشی و سرامیک ارزان یزد

قیمت کاشی و سرامیک ارزان یزد ممنون کارخانجات قیمت گذاری محصولات صادراتی همانند محصولات داخلی عمل نمی‌کنند و به جای ارائه قیمت های متنوع از یک یا دو قیمت ثابت برای همه محصولات استفاده می‌کنند نگاه مشتریان تماس می‌گیرند که به عنوان واسطه جهت معرفی خریدار صادراتی اقدام کردند در این جور موارد کارخانجات مبلغی را به عنوان هدیه به آنها از سود خود پرداخت می‌کند البته باید در نظر داشت از آنجا که قیمت محصولات صادراتی به صورت ثابت و یکپارچه می باشد بنابراین مبلغ هدیه زیاد نیست چون باید از کاهش مبلغ اسمی کارخانه پرداخت شود. قیمت کاشی و سرامیک ارزان یزد حدود ۱۲ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان می باشد .

خرید اینترنتی کاشی و سرامیک ارزان قیمت

خرید اینترنتی کاشی و سرامیک ارزان قیمت شما می‌توانید کاشی و سرامیک ارزان را در یکی از دو اصفهان بیابید اما اگر هم قیمت و هم کیفیت برایتان مهم می باشد بهتر است که جستجوی خود را در کارخانجات یزد انجام دهید از آنجا که بیشترین کاشی و سرامیک کشور در یزد تولید می‌شود رقابت شدیدی برای قیمت در بین کارخانجات وجود دارد و از طرفی باید کیفیت خود را بالا ببرند تا در این مدت رقابت عقب نمانند. کاشی و سرامیک آشپزخانه ارزان قیمت شامل کاشی های با قیمت ۱۲ هزار تومان تا ۱۹ هزار تومان می باشد و معاف از مالیات بر ارزش افزوده می باشند.

برای خرید اینترنتی کاشی و سرامیک ارزان قیمت با کیفیت خوب باید موارد زیر را رعایت کنید:

  1.  ابتدا باید متراژ درخواستی خود را بالا ببرید حداقل ۵ پالت یعنی حدود ۵۰۰ متر مربع
  2.  ظرفیت کامیون نیز باید درنظر بگیرید زیرا یکی از فاکتورهای مهم در پایین آوردن قیمت آن است که از تمام ظرفیت کامیون برای حمل بار استفاده می شود.
  3.  خرید خود را به صورت نقدی انجام دهید.
  4.   از آنجا که در خرید اینترنتی کاشی و سرامیک شما نمی توانید طرح آن را از نزدیک ببینید و فقط انتخاب از طریق تصاویری است که از طریق تلگرام برای شما ارسال می شود یا از طریق وب آنها را مشاهده می کنید طرح های پرفروش و عامه پسند انتخاب کنید تا خیالتان در این مورد راحت باشد.
  5.  نوع کاشی و سرامیک خود را اعلام کنید تا مورد اصطلاح خشک قیمت برای شما ارائه شود و از بین آنها یکی را انتخاب کنیم.

کارخانه تولیدکننده کاشی و سرامیک در ایران

کارخانه تولیدکننده کاشی و سرامیک در ایران کارخانه‌ها و تولیدی‌های زیادی در ایران برای فروش سرامیک و کاشی اقدام کردند. این کارخانه ها و تولیدی ها با داشتن کارت و پرسنلی مجرب و توانمند و همچنین دستگاه‌های به روز دنیا اقدام به تولید انواع کاشی و سرامیک در ایران کردند.

ازجمله تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در ایران عبارتند از:

  • کاشی تبریز
  •   کاشی و سرامیک البرز
  • کاشی و سرامیک اصفهان
  • کاشی و سرامیک الوند
  •  کاشی و سرامیک اصفهان
  •  کاشی و سرامیک پاسارگاد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.