کاشی و سرامیک آشپزخانه | فروشنده انواع محصولات ساختمانی باکیفیت

کاشی ارس 2 مورد برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند.

کاشی جهت پوشش دیوار ها و سرامیک کف آشپزخانه استفاده می شوند.

کاشی از جمله پر کاربرد ترین مصالحی است که به عنوان پوشش نهایی برای دیوار داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع مصالح جز محصولات سرامیکی و سفالین است و در ابعاد مختلف برای زیبایی داخلی و خارجی ساختمان  و همچنین به عنوان یک عایق رطوبتی استفاده می شود.

از گذشته تا امروز کاشی ها نوعی دیوار پوش  برای حمام – سرویس بهداشتی و آشپزخانه در نظر گرفته شده اند و در انواع گونا گونی تولید می شوند.

کاشی ها براساس استفاده و یا عدم استفاده از لعاب از یکدیگر متمایز می شوند.

کاشی و سرامیک آشپزخانه | فروشنده انواع محصولات ساختمانی باکیفیت

سایت فروش انواع مدل های کاشی و سرامیک

سایت فروش انواع مدل های کاشی و سرامیکسایت کاشیران از بهترین سایت های فروش کاشی و سرامیک در ایران است این سایت فروش کاشی آشپزخانه را هم در دست کار دارد.

انواع کاشی و سرامیک :

مدل سرامیک طرح سنگ جهت کف پوشی سالن ها و آشپزخانه و حمام و… پیشنهاد می شود این مدل یک نمونه از کاشی آشپزخانه شیک است.

مدل کاشی سرویس بهداشتی هم بسیار مناسب حمام و سرویس بهداشتی است.

طرح سرامیک کف آشپزخانه نیز طرح رسمی تر و اداری تری است.

از  کاشی استخری بسیار طرح های زیاد و زیبایی وجود دارند که هرکدام مخصوص مکانی هستند مثلا سرامیک تمام سفید برای سالن ها و معابر است و  سرامیک نقش دار برای آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی مناسب است.

بهترین مارک کاشی و سرامیک آشپزخانه

بهترین مارک کاشی و سرامیک آشپزخانهبرند های زیادی در فروش  کاشی اسلب درحال فعالیت هستند در بین این ها برندی از دیگری برتری ندارد که بهترین برند مشخص شود اما نام بهترین برند های کاشی و سرامیک را برای شما آورده ایم.

1 – چیتا سرامیک 2 -کاشی لاریس 3 – پالرمو 4 – سولو 5 – پاسارگاد

برای خرید کاشی و سرامیک هم توصیه می شود از اینترنت استفاده کنید زیرا تنوع زیاد و برند های مختلفی هستند که به راحتی میتوانید انتخاب کنید البته یکی از بهترین سایت های فروش کاشی و سرامیک که کار شما را در انتخاب راحت تر کرده است سایت کاشیران است که برند های مختلفی در این سایت فعالیت می کنند.

نکات مهم در انتخاب کاشی و سرامیک آشپزخانه

نکات مهم در انتخاب کاشی و سرامیک آشپزخانهاگر دقیقا بدانید کاشی تبریزرا برای کدام قسمت منزلتان می خواهید انتخاب آن ها محدود تر شده و در نتیجه سریع و تر راحت تر میتوانید کاشی و سرامیک خودرا انتخاب کنید آیا آن هارا برای دیوار ها – کف – کانتر – یا نیمکت حمام می خواهید؟ به طور معمول سنگ و سرامیک و چینی برای کانتر و کف مورد استفاده قرار می گیرند و شیشه برای دیوار ها استفاده می شود.

کاشی های شیشه ای امروزه گزینه های رایجی برای سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها هستند و به دلیل راحت بازیافت شدن و تنوع رنگ و نقش زیاد این کاشی ها این توجه به آن ها قرار گرفته است.

کاشی های موزاییکی در شکل های مربع و مستطیل بسیار مروف شده اند زیر این نوع کاشی ها برای کف حمام بسیار مناسب اند چون آسان تمیز می وشند و به دلیل سطح گوچکشان و بند کشی های بیشتر از لغزش جلو گیری می کنند.

برای خرید کاشی های موزاییکی دقت کنید به این دلیل که این کاشی ها در دیوار ها هم به کار می روند و اگر شما برای کف می خواهید باید کاشی را انتخاب کنید که در برابر لغزش مقاوم باشد .

قیمت جدیدترین مدل کاشی و سرامیک

قیمت جدیدترین مدل کاشی و سرامیکقیمت سرامیک درجه یک حدودا 121 هزار تومان است.

قیمت کاشی نیز از سرامیک تا حدی بالاتر است به عنوان مثال قیمت متوسط سرامیک 114 هزارتومان است اما میانگین کاشی 240 هزارتومان.

قیمت سرامیک های دسته گرافیک 100 هزار تومان و قیمت کاشی های دسته ماربل هم 125 هزار تومان است.

قیمت کاشی بین کابینتی زیر 100 هزارتومان است و کمترین آن حدودا 30 هزارتومان می شود.

مرکز خرید و فروش کاشی و سرامیک آشپزخانه

مرکز خرید و فروش کاشی و سرامیک آشپزخانهشرکت آپادانا سرام :

درتاریخ 1381 با نام شرکت آپادانا سرام (سهامی خاص) تاسیس و تحت شماره 193006 تاریخ 1381/07/16 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.

شرکت کاشی تکسرام :

شزکت تولیدی کاشی تکسرام (سهامی عام) از سال 1374 با طرفیت 3 میلیون متر مربع شمال انوع کاشی های گرانیتی و کاشی های پرسلان لعابدار شروع به کار کرد.

شرکت راک سرامیک :

این مجموعه علاوه بر واردات کاشی و سرامیک از راک امارت محصولات 60*60 و 120*60 را در کارخانه خود در اصفهان تولید می کند.