چیدن کاشی کف

انتخاب نوع کاشی ارس  و انتخاب قطعات تزئینی مناسب می تواند دشوار باشد. ترکیب رنگ، اندازه، سبک و بافت می تواند بسیار زیاد باشد. هنگامی که کاشی های سبک خانه خود را پیدا کردید، چگونه می دانید که آنها با سبک خانه شما مطابقت دارند؟ پیدا کردن کاشی های کف مناسب که با سبک شخصی شما مطابقت داشته باشد و دکوراسیون خانه شما را تکمیل کند، نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. ویژگی‌های مختلف کاشی و نحوه ترکیب آنها برای ایجاد یک سطح کف، همگی در انتخاب کاشی کف مناسب نقش دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرچنگ کاشی

مکانی که کاشی را در آن قرار می دهید در مورد نوع آن فاکتور بزرگی است. کاشی استخری قوی، مقاوم در برابر آب و تمیز کردن آسان هستند که آن را برای آشپزخانه ها، حمام ها و ورودی ها عالی می کند، اما همه سبک های کاشی برای هر کاربرد مناسب نیستند. استفاده از کاشی بافت برای کف حمام عملی تر از کاشی های صاف است زیرا زمانی که خیس می شوند لیز می شوند. کاشی صاف برای ورودی ها و آشپزخانه ها مناسب تر است. به دلیل سطح صاف این کاشی، تمیز کردن آن آسان تر است.

کاشی و سرامیک بایگانی | کاشی هخامنش

الگوی کاشی

کاشی های کف دارای طیف گسترده ای از الگوها و اشکال هستند که می توانند به تمجید از دکوراسیون منزل شما کمک کنند. برای ظاهری ظریف، می‌توانید از کاشی‌های طرح‌دار سنگی استفاده کنید که انواع دکور را تحسین می‌کند. الگوهای سطحی جالب هستند، اما ممکن است بیش از حد شلوغ شوند. از کفپوش کاشی های طرح دار در جایی که از قبل الگوی محکمی روی دیوارهای خود دارید استفاده نکنید. این باعث می شود اتاق شلوغ به نظر برسد و هیچ یک از طراحی ها برجسته نمی شود و گذراندن مدت زمان طولانی در اتاق را دشوار می کند.

اندازه کاشی

منحصر به فرد الگوی کاشی اسلب کف شما به اندازه کاشی تأثیر زیادی بر ظاهر اتاق دارد. کاشی های بزرگتر باعث می شود که مناطق کوچک بسیار بزرگتر به نظر برسند و آنها را گزینه خوبی برای اکثر اتاق ها می کند. کاشی  های کوچک می توانند فضای اتاق را صمیمی تر کنند، اما این اندازه کاشی ها باید با احتیاط استفاده شوند. کاشی های کوچک دارای خطوط دوغاب بیشتری هستند که می تواند ظاهری پیچیده به طراحی اتاق شما ببخشد. کاشی‌های بزرگ نیز نسبت به کاشی‌های کوچک‌تر زمان و تلاش کمتری برای نصب می‌برند، نکته‌ای که اگر قصد استخدام یک متخصص برای کاشی‌کاری کف خود را دارید یا اینکه خودتان این کار را انجام می‌دهید، ارزش توجه دارد.

کاشی دیوار نگین مدل ثمین طوسی 90*30 سایز 30/90-کاشی و سرامیک گروه بازرگانی آباده

رنگ

رنگ بر حس کلی اتاق شما تأثیر می گذارد. به طور معمول، رنگ هنگام انتخاب کاشی بسیار مهم است، در اینجا چند قانون اساسی رنگ وجود دارد که هنگام انتخاب رنگ کاشی باید در نظر داشته باشید:

رنگ های شاد و بازیگوش باعث می شود اتاقی شاد و گرم به نظر برسد.
رنگ‌های خنثی به راحتی در هر دکوری ادغام می‌شوند.
رنگ‌های تیره می‌توانند به عمق اضافه کنند، اما ممکن است اتاق را کوچک‌تر از آنچه هست نشان دهند.
رنگ های روشن فضاها را بزرگتر نشان می دهد و می تواند اتاق را با نور طبیعی کم روشن کند.
یک ترفند خوب که می توانید هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ کاشی تبریز از آن استفاده کنید، ترکیب و تطبیق دو سایه مختلف از یک رنگ است. این می تواند جلوه ای دلپذیر برای چشم ایجاد کند، زیرا سایه تیره تر به عمق می افزاید در حالی که سایه روشن تر می تواند کمی روشنایی به ترکیب اضافه کند.

خرید از فروشگاه فروش کاشی سرامیک لوازم بهداشتی - تهران | دیوار

انتخاب کاشی های کف و سرامیک دیوار مناسب می تواند با ترکیب بافت، رنگ، الگوها و اندازه پیچیده به نظر برسد. با بررسی انتخاب های خود و تفکر دقیق در مورد ظاهری که برای فضای خود می خواهید، می توانید کاشی مناسب را برای کف خود انتخاب کنید. در ما می دانیم که لحظه ای که گالری پروژه های تمام شده ما را مشاهده می کنید، متوجه خواهید شد که ما کارشناسان کاشی برای شما هستیم. ما به شما کمک می کنیم تا تمام جنبه های پروژه خود را شخصی سازی کنید. کار با  به این معنی است که هرگز مجبور نیستید کیفیت را به خطر بیاندازید تا بهترین قیمت را برای سرمایه گذاری خود داشته باشید، از نمایشگاه ما بازدید کنید و طیف گسترده ای از کاشی های آشپزخانه ما را در آناپولیس مرور کنید یا موجودی کاشی ما را به صورت آنلاین بررسی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.