پیدا شدن تشک مسافرتی که از پر ساخته شده بود

تختخواب بهترین مکان برای استراحت، چرت زدن و استراحت پس از یک روز طولانی خسته کننده است اما اگر تشک از شکل خود خارج شده یا کهنه شده است، خوابیدن روی آن می تواند ناراحت کننده باشد.

بسیاری از بیماران از شرایط خاصی رنج می برند که ممکن است خواب و سلامت کلی آنها را تحت تاثیر قرار دهد از سوی دیگر، برخی از بیماران پس از صدمات گسترده، محدودیت حرکتی دارند.

اگر تشک مسافرتی مناسبی در اختیار بیماران قرار نگیرد، بیشتر در معرض خطر ابتلا به زخم های فشاری و زخم بستر هستند.

تشک های بادی طبی بهترین گزینه برای استراحت بیماران بدون هیچ گونه آسیب یا درد در پشت یا پوست است اگر به هر بیمار استراحت طولانی مدت در تخت پیشنهاد می شود، باید تشک های بادی طبی را برای خود در نظر بگیرد.

تشک
تشک بادی تخت بیمارستانی دارای ویژگی های مفید بسیاری است که این تشک ها را به انتخابی عالی برای بیمارانی که از هر نوع بیماری رنج می برند تبدیل می کند.

برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

ایجاد شده با استانداردهای بیمارستانی: تشک های بادی طبی با استفاده از فناوری پیشرفته برای مطابقت با بالاترین استانداردهای بیمارستانی ایجاد می شوند این تشک ها علاوه بر بیمارستان ها می توانند در منزل بیمار نیز مورد استفاده قرار گیرند تا بهترین مراقبت و راحتی را ارائه دهند.
پمپ هوای قابل برنامه ریزی: این تشک ها دارای یک پمپ کنترل هوای دستی برای حفظ فشار مطلق داخل تشک بادی هستند.

می توان فشار این تشک ها را متناسب با نیاز بیمار کم یا زیاد کرد بنابراین، تضمین می کند که هیچ نیروی بیش از حد بر روی هیچ نقطه فشاری ایجاد نمی شود.

مقاوم در برابر آتش: بهترین چیز در مورد تشک بادی طبی این است که برای جلوگیری از هر گونه شرایط خطرناک در بیمارستان، ضد حریق است. بنابراین، بیماران می توانند از ایمنی مطمئن شوند.