پس از شناسایی تمامی جریان‌های درگیر در SC تحلیل‌شده

سناریوهای مختلف حمل و نقل با تقسیم کفش چرم مصنوعی اداری نقشه جهان به 30 منطقه ایجاد شد (شکل 4). برای هر منطقه، یک نقطه نماینده، فرودگاه و بندر مشخص شد (در شکل شرق مرکزی آمریکای لاتین به عنوان نمونه نشان داده شده است).

با توجه به وسایل حمل و نقل خاص (کامیون، راه آهن، دریا، هوا)، مجموعه ای از مسیرهای استاندارد تعریف شد و مسافت های حمل و نقل مربوطه محاسبه شد (نماینده کیلومتر) مسیرهای جاده کوتاه‌تر به/از نقطه شروع/رسیدن نماینده نیز ایجاد شد (ون دام و بوس 2004) که تصور می‌شد توسط کامیون Euro3 با ظرفیت 3.5 تا 7.5 تن پوشش داده شد.

فرض بر این بود که حمل و نقل منطقه ای اضافی کفش زنانه اداری چرم از طریق جاده توسط یک کامیون با ظرفیت 7.5 تا 16 تن انجام شود.

از میان مجموعه داده‌های کفش چرم بندی موجود، «تخصیص تعریف، مدل سیستم» انتخاب شده است، تمام داده های مورد استفاده در مرحله LCI از مصاحبه مستقیم همه بازیگران SC درگیر به دست آمده است.

پس از شناسایی تمامی جریان‌های درگیر در SC تحلیل‌شده، مدل‌سازی آنها برای ارزیابی اثرات زیست‌محیطی محقق شده است. به طور خاص، SimaPro 8.05.13 به عنوان یک ابزار نرم افزار LCA برای محاسبه اثرات زیست محیطی استفاده شده است، و پایگاه داده EcoInvent نسخه 3.1 به عنوان یک پایگاه داده موجودی پشتیبانی استفاده شده است.

استفاده از تعداد زیادی کفش زنانه چرم مواد شیمیایی و تولید مقدار زیادی ضایعات آب در SC کفش‌های چرمی منجر به در نظر گرفتن تأثیرات بر سلامت انسان و سمیت و کاهش آب می‌شود، روش محاسبه تأثیر، روش ILCD 2011 Midpoint V1.06 است که توسط مرکز تحقیقات مشترک (کمیسیون اروپایی، مرکز تحقیقات مشترک، مؤسسه محیط‌زیست و پایداری 2012) توسعه یافته است، و شاخص‌های تأثیر مرتبط انتخاب شده برای تجزیه و تحلیل در ارائه شده است.

  • منابع:
    1. Life cycle assessment of a leather shoe supply chain
  • تبلیغات: 
    1. پیوند مجدد ذهن آگاهی با معنای اصلی لیمو ترش موافقت خواهد کرد
    2. حل مشکلات عاطفی – رفتاری در کودکان پیش دبستانی با سینی
    3. موز براساس پلوئیدی به پیشرفته ترین میوه تغییر شکل داد
    4. معرفی طراحی انواع کاشی که تا به حال درمورد آن نمی دانستید