مردی با جاشمعی کنار سالنی سه سایز همسر خود را به قتل رساند

به دلیل طراحی منحصر به فرد جاشمعی کنار سالنی سه سایز موم می تواند به طور یکنواخت و کامل ذوب شود و آنها را از چراغ چای بلندتر می کند.
به لطف طراحی این ظروف، عطرها به طور یکنواخت و به آرامی پخش می شوند شمع های نذری کاملاً مایع می شوند زیرا در یک فنجان قرار نمی گیرند.

برای نور جشن، ایده آل برای یک فضای بوهو شیک کسانی که خواهان نوری تمیز و شیک برای خانه خود هستند، ممکن است از زیبایی معاصر جا شمعی نذری ویترای قدردانی کنند.

جا شمعی کاسه طلا
یک جا شمعی با ظاهری مجلل با قطر 2 اینچ (بالا) و ارتفاع 2 اینچ که می توانید برای شمع های شمع خوری خود نیز استفاده کنید.

شمعدان برای مدت بسیار طولانی وجود داشته است کلمه لاتین “candelabrum” که به “شمع درخت” ترجمه می شود، منبع این اصطلاح است.

قبل از اختراع الکتریسیته، استفاده از بیش از یک شمع برای نوشتن یا خواندن متداول بود، بنابراین نوعی شمع به نام شمعدان ایجاد شد این شمعدان ها بازوها یا شاخه های متعددی دارند که در همه جهات امتداد دارند و ظاهری شل مانند درخت به آنها می دهد.

علیرغم این واقعیت که الکتریسیته آنها را اساساً از نظر عملی بی فایده کرده است، شمعدان ها اکنون فقط به عنوان لهجه های تزئینی استفاده می شوند در واقع، شمعدان ها الهام بخش بسیاری از لوازم جانبی طراحی داخلی و وسایل روشنایی هستند.

اگر می خواهید یک جا شمعی چشم نواز داشته باشید، یک شمعدان در نظر بگیرید.

شمعدان ها هر چند با شکوه و بالقوه دشوار باشند، اما به دلیل اندازه آنها اغلب به عنوان تزئینات تزئینی روی میزهای غذاخوری استفاده می شود برای اینکه میز ناهارخوری خود را کمی شخصیت و جذابیت ببخشید، یک شمعدان را در آنجا قرار دهید.

شمعدان ها برای بهبود دکوراسیون برای تعطیلات و دیگر مناسبت های خاص ایده آل هستند به سادگی روشن کردن شمع ها به ایجاد روحیه برای مهمانان شما کمک می کند زیرا آنها از شرکت شما لذت می برند.

شمعدان ها نیز مانند سایر شمع گیرهای موجود در این لیست، تنوع زیادی دارند شما می توانید آن را بدون هیچ گونه تکان دادن پیدا کنید.

این باعث می‌شود شمع‌های مخروطی و نگهدارنده‌های شمع برای غذاخوری ایده‌آل باشند، زیرا در صورت جابجایی شمع، شمع نمی‌افتد.