فریم عینک طبی کره ای که موجب مرگ یک راننده تریلی شد

عینک های گربه ای به خاطر ذوق و جسارت خود معروف هستند آنها در حال حاضر به عنوان راهی برای به دست آوردن ظاهری مطمئن اما بازیگوش بسیار محبوب هستند.

به طور معمول، فریم عینک طبی کره ای یک سبک زنانه در نظر گرفته می شوند آنها ابروهای بلند و پررنگی در نزدیکی شقیقه ها دارند و شکلی را ایجاد می کنند که یادآور شکل چشم های گربه است (از این رو نامش را می گیرند).

فریم را عمدتاً در پلاستیک، استات و فلز خواهید یافت آنها در رنگ ها و طرح های زیادی موجود هستند بسیاری از مردم دوست دارند این لباس ها را با رنگ های روشن و پررنگ بپوشند آنها برای صورت های مربعی و الماسی بهترین کار را دارند اما برای همه انواع صورت نسبتاً بخشنده هستند.

این شکل کمتر در مورد شکل و بیشتر به اندازه است آنها فریم هایی هستند که از اندازه عینک های استاندارد فراتر می روند شما می توانید عینک های بزرگ را در شکل ها و ظاهرهای مختلف پیدا کنید، اما همه آنها بزرگ می شوند!

فریم های بسیار بزرگ می توانند هم برای آقایان و هم برای خانم ها کار کنند، اما در بین خانم ها کمی محبوب تر هستند آنها روی اکثر صورت ها به خوبی کار می کنند، اما افرادی که صورت های بیضی دارند ممکن است بخواهند از آنها اجتناب کنند.

این یک دسته گسترده دیگر از اشکال است آنها با زوایای تیز و اشکال جسورانه مشخص می شوند باز هم مانند شیشه های مربع و مستطیل، اینها معمولاً گوشه های گرد دارند با این حال، شما می توانید تعداد انگشت شماری از اشکال هندسی را بیابید که بیش از هر گزینه دیگری زاویه دار هستند.

این شیشه ها در تمامی متریال ها و رنگ های متنوع موجود می باشند آنها نگاهی آوانگارد دارند که بیانیه می دهد هر کس، صرف نظر از شکل صورت، می تواند یک عینک هندسی پیدا کند که برای آنها مناسب باشد افرادی که چهره های زاویه دارتری دارند ممکن است بخواهند از دراماتیک ترین اشکال هندسی دوری کنند صورت های قلبی شکل به خوبی از عینک های هندسی استفاده می کنند.