فروش رایگان داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000 در تهران آغاز شد

سیستم‌های مینی اسپلیت بدون داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000 از پیشرفت‌های شیمی برای کاهش اثرات بر محیط‌زیست بهره می‌برند.

سیستم‌های بدون کانال از مبردی به نام R410A استفاده می‌کنند که به دلیل پتانسیل تخلیه ازن صفر شناخته شده است.

این بدان معناست که سیستم در طول چرخه عمر خود تأثیر کمتری بر محیط زیست خواهد داشت.

سیستم‌های مینی اسپلیت بدون داکت، گزینه‌های تهویه مطبوع و گرمایش کارآمد، سازگار با محیط زیست و کاملاً قابل تنظیم هستند.

آنها به صاحب خانه‌ها این امکان را می‌دهند که مناطق خاصی از خانه خود را تا دمایی که می‌خواهند خنک و گرم کنند و راحتی ثابت و استثنایی را در طول سال فراهم کنند.

سیستم های تهویه مطبوع مینی اسپلیت بدون داکت (مینی اسپلیت) کاربردهای بالقوه زیادی در ساختمان های مسکونی، تجاری و سازمانی دارند.

رایج‌ترین کاربردها در مسکن‌های چند خانواری یا به‌عنوان افزودنی‌های مقاوم‌سازی برای خانه‌هایی با سیستم‌های گرمایش «غیر مجرای»، مانند هیدرونیک (حرارت آب گرم)، پانل‌های تابشی، و بخاری‌های فضایی (چوب، نفت سفید، پروپان) است.

آنها همچنین می توانند انتخاب خوبی برای اضافه کردن اتاق ها و آپارتمان های کوچک باشند، جایی که گسترش یا نصب داکت های توزیع برای یک تهویه مطبوع مرکزی امکان پذیر نیست.

اینفوگرافیک انرژی Saver 101 ما را در مورد خنک کننده خانه بررسی کنید تا بدانید که چگونه کولرهای گازی و مینی اسپلیت بدون داکت در مقابل سایر سیستم های خنک کننده قرار می گیرند.

مانند سیستم های مرکزی، مینی اسپلیت ها دارای دو جزء اصلی هستند: یک کمپرسور/کندانسور در فضای باز و یک واحد هواساز داخلی.

یک مجرا که کابل برق، لوله مبرد، لوله مکش و تخلیه کندانس را در خود جای داده است، واحدهای خارجی و داخلی را به هم متصل می کند.

نقطه ضعف اصلی مینی اسپلیت ها هزینه آنهاست.

چنین سیستم هایی حدود 1500 تا 2000 دلار به ازای هر تن (12000 Btu در ساعت) ظرفیت خنک کننده هزینه دارند.این حدود 30 درصد بیشتر از سیستم های مرکزی (بدون احتساب کانال کشی) است و ممکن است دو برابر واحدهای پنجره با ظرفیت مشابه هزینه داشته باشد.