فرش 6 متری گردویی که درکلیسای مسیحیان اصفهان وجود دارد

توانایی کافی برای کار مستقل و سطح کدگذاری که ممکن است برای تبادل سطح مورد نیاز مشخصات تولید کافی نیست الزامات.

در مقایسه با سایر حالت های تولید در اصفهان این بافندگان مهارت های پایین تری دارند در نتیجه، تولیدکنندگان باید دانش را با استفاده از مکتوب تدوین کنند دستورالعمل ها، اما علاوه بر این، آنها باید از تعاملات کلامی برای تبادل بیشتر استفاده کنند دانش و افزایش کیفیت محصولات در کارخانه های فرش.

از این رو، با وجود تلاش برای کدنویسی فرش ها، توانایی بسیاری از بافندگان فرش 6 متری گردویی به حدی است که خودشان کدگذاری می کنند.

ناکافی برای تولید فرش با کیفیت بدون نظارت دقیق و نظارت بر تولید در تبریز بافندگان در کارخانه ها مرد هستند و برای هر قالی دستورالعمل مدون ارائه می دهند.

مقرون به صرفه نیست بدین ترتیب امکان تعامل حضوری و مستقیم وجود دارد مناسب برای جهت کلامی برای انتقال سطح مورد نیاز از مشخصات تولید
الزامات.

جهت های کلامی نیز سنت را کاهش می دهدایرادهای احتمالی در فرش ایجاد شده توسط بافندگان موقت. بنابراین، سطح کدگذاری است باز هم برای بافندگان برای کار مستقل از نظارت کافی نیست.

با توجه به مدل گرفی و همکاران (2005)، یک شیوه سلسله مراتبی از حکومت خواهد بود. مورد انتظار در اصفهان و همچنین در کار با بافندگان موقت در کارخانجات قالیشویی در تبریز از آنجا که ارتباط بین تولیدکنندگان و بافندگان از ویژگی های بالایی برخوردار است.
پیچیدگی و کدگذاری ناکافی (کم) و توانایی ناکافی بافندگان به تولید فرش به صورت مستقل حالت حاکمیتی با این امر مطابقت دارد پیش بینی. در تبریز، مدل گرفی و همکاران (2005) یک پیوند مدولار را در فرش پیش بینی می کند.
کارخانه هایی که با بافندگان دائمی کار می کنند؛ با این حال، مانند سایر کارخانه ها، حکومت سلسله مراتبی نیز مشاهده شد.

این سوال مطرح می شود که چرا تولیدکنندگان داخلی سازی می کنند؟ تولید، و چرا بافندگان ترجیح می‌دهند در زمانی که ممکن است درونی شوند، از نظر تئوری، درگیر شدن در یک شکل مدولار از حکومت.