طرح کاشی و سرامیک | جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک ارزان قیمت

کاشی کاری یکی از کم هزینه ترین، چشم گیرترین روش های موثر در ایجاد حس تازگی در سرویس بهداشتی و حس طراوت در آشپزخانه می باشد که علاوه بر جنبه تزئینی و زیبایی این محصولات به حفظ بهداشت محیط کمک کرده و از نفوذ رطوبت جلوگیری می کنند.

کاشی یک قطعه سفالی هست که لعاب و قسمت رویی آن ماده ای شیشه ای است. کاشی به دلیل ظرافت بیشتر و وزن پرس کمتر استحکام کمتری دارد و از آن فقط در بدنه کار استفاده می شود نه در کف.

سرامیک قطعه سفالی که لعاب روی آن از جنس سرامیک می باشد و به دلیل پرس سنگین تر و دارا بودن استحکام بالاتر از آن در کف کار استفاده می شود. البته برای دیوار هم قابل استفاده است و به علت جذب پایین آب برای مکان هایی که با آب و رطوبت در تماس هستند مناسب هستند. سرامیک ها دوام زیاد و عمر طولانی نیز دارند.

سرامیک براق یکی از متریال های معماری است که حداقل در معماری ایرانی از هزاران سال پیش مورد استفاده قرار گرفته است و تاکنون نیز به صورت گسترده در طراحی ها استفاده می گردد.

رنگ ها و طرح ها و اندازه های مختلف و متنوع کاشی و سرامیک باعث شده است که با هر سبک و سلیقه ای هم خوانی داشته باشد و در نتیجه کاربردی گسترده در طراحی منازل و ساختمان ها دارد.

طرح کاشی و سرامیک امروزه تنوع بسیار زیادی دارد که علاوه بر استفاده از آن ها در کف ساختمان و دیوارها در طراحی میز کار و کانتر کابینت و … نیز استفاده می شود.

طرح کاشی و سرامیک | جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک ارزان قیمت

انواع طرح کاشی و سرامیک شیک و مدرن

 انواع طرح کاشی و سرامیک شیک و مدرنبرای خرید کاشی و سرامیک مورد استفاده در سرویس بهداشتی علاوه بر طح و رنگ باید جنسی را انتخاب کنیم تا بهداشت محیط نیز تامین شود و از نفوذ رطوبت و آب نیز جلوگیری کند.

کاشی ها می توانند بر ابعاد و اندازه فضا نیز تاثیر بگذارند به این صورت که انتخاب تایل های بزرگ یا کوچک می تواند فضای شما را کوچک تر و یا بزرگ تر از واقعیت نشان دهد.

برای انتخاب بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی می توانیم به سراغ کاشی هایی با دو یا سه رنگ و وجود یک رنگ خنثی در کنار آن ها نیز برویم.

برای خرید سرامیک پذیرایی  و آگاهی از لیست قیمت کاشی سرویس بهداشتی می توانید به مراکز فروش و عرضه کننده کاشی و سایت های خرید و فروش کاشی و سرامیک مراجعه کنید.

قیمت طرح های مختلف کاشی و سرامیک

قیمت طرح های مختلف کاشی و سرامیکشهرهای مختلف ایران امروزه به ساخت و تولید انواع کاشی پرداخته اند از جمله این شهرها می توان به تهران، اصفهان، تبریز ، میبد و … اشاره کرد که کاشی های ساخته شده در آن ها جز مرغوب ترین و با کیفیت ترین کاشی ها می باشد.

کاشی و سرامیک تبریز در ایران امروزه در بسیاری از بازارهای جهانی نیز به فروش می رسد و از لحاظ کیفیت می تواند با محصولات مشابه خارجی به رقابت بپردازد.

مرکز پخش جدیدترین طرح کاشی و سرامیک

مرکز پخش جدیدترین طرح کاشی و سرامیکبا توجه به افزایش تنوع کاشی در بازار و طراحی هایی که براساس طرح ها و هدف های روز و مدرن انجام می شوند ولی در مقابل طرح کاشی سنتی نیز طرفداران خاص خود را در دنیای طراحی ساختمان دارد.

مرکز فروش کاشی و سرامیک دیواری  در تهران یکی از مراکز معتبر برای خرید و فروش کاشی و سرامیک در ایران است.

ارزانترین مدل کاشی و سرامیک در بازار

ارزانترین مدل کاشی و سرامیک در بازارقیمت کاشی ها و سرامیک در بازار براساس اندازه و طرح و رنگ و جنس کاشی ها تعیین می شود.

سرامیک و کاشی ها براساس کیفیت و نوع تولید و جنس آن ها به درجه 1 و درجه دو تقسیم می شوند که قیمت سرامیک درجه یک نسبت به بقیه سرامیک های موجود در بازار بالاتر است.

قیمت کاشی و سرامیک اصفهان با توجه به کیفیت بسیار بالا و تنوع زیاد در محصولات این برند بسیار مناسب است که مورد توجه و پسند همگان قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.