سرکه سفید فله موجب سکته قلبی جوان 20 ساله رشتی شد

سرکه سفید فله از طریق یک فرآیند دو مرحله ای ساخته می شود ابتدا، سازنده، سرکه را در معرض مخمر قرار می دهد، که قندها را تخمیر می کند و آنها را به الکل تبدیل می کند.

در مرحله بعد، افزودن باکتری الکل را تخمیر می کند و آن را به اسید استیک – ترکیب فعال اصلی سرکه – تبدیل می کند.

اسید استیک به سرکه بوی و طعم قوی ترش می دهد محققان بر این باورند که این اسید مسئول فواید سلامتی سرکه سفید است سرکه های سفید حاوی 5 تا 6 درصد اسید استیک هستند.

سرکه سفید ارگانیک و بدون فیلتر همچنین حاوی ماده ای به نام مادر است که از رشته هایی از پروتئین ها، آنزیم ها و باکتری های دوستانه تشکیل شده است که ظاهری تیره به محصول می بخشد.

برخی افراد بر این باورند که مادر مسئول بیشتر مزایای سلامتی آن است، اگرچه در حال حاضر هیچ مطالعه ای برای حمایت از این موضوع وجود ندارد.

در حالی که سرکه سفید حاوی بسیاری از ویتامین ها یا مواد معدنی نیست، مقدار کمی پتاسیم را ارائه می دهد مارک های با کیفیت خوب همچنین حاوی مقداری آمینو اسید و آنتی اکسیدان هستند.

سرکه می تواند به کشتن پاتوژن ها از جمله باکتری ها کمک کند.

مردم به طور سنتی از سرکه برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن، درمان قارچ ناخن، شپش، زگیل و عفونت گوش استفاده می کردند.

بقراط، پدر طب مدرن، بیش از 2000 سال پیش از سرکه برای تمیز کردن زخم ها استفاده می کرد.

سرکه همچنین یک نگهدارنده مواد غذایی است. مطالعات نشان می دهد که باکتری هایی مانند E. coli را از رشد و فاسد شدن غذا جلوگیری می کند.

اگر به دنبال راهی طبیعی برای حفظ مواد غذایی خود هستید، سرکه سفید می تواند به شما کمک کند.

گزارش‌های حکایتی همچنین حاکی از آن است که سرکه سفید رقیق شده می‌تواند به درمان آکنه کمک کند، اما به نظر نمی‌رسد که هیچ تحقیق قوی برای تأیید این موضوع وجود نداشته باشد.