رسیدن به خوشبختی فقط با یک حرکت

بعضی از آدم ها می توانند با یک کار ساده به خوشبختی روز افزون برسند. امروز می خواهیم در مورد رسیدن به شادی با یک حرکت شما را آشنا کنیم.

کاشی ایرانی

باتوجه به مصرف بالای کاشی وسرامیک در ساخت وساز ،همچنین بهره مندی از دستاوردهای جدید علمی شاهد نوع آوری و خلاقیت در ارائه محصول های جدید در بازار مصرف کاشی سرامیک هستیم؛به عنوان مثال کاشی سه بعدی،فیتیله ای،سیگاری،سرامیک استخری و کاشی طرح کاغذ دیواری. از طرفی انبوه سازان برای کم شدن هزینه های تمام شده ساخت و سازازکاشی و سرامیک بجای سنگ ساختمانی استفاده می کنند؛در سال های گذشته فضای همکف یا پارکینگ اماکن مسکونی،دیوارهای پارکینگ و دیوار راه پله ها،کف پذیرایی آپارتمان ، اتاق خواب و بهار خواب از سنگ استفاده می شد و کماکان نیز استفاده می شود اما امروزه شاهد هستیم که با ورود کاشی ایرانی باکیفیت و مقاوم جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ ساختمان شده است و در حال حاضر در بسیاری از نقاط کشور عزیزمان انبوسازان از کاشی های مقاوم مانند پرسلان و گرانيت بجای سنگ ساختمان استفاده می‌کنند.

پسته احمد آقایی

اگر بخواهید به گذشته این پسته احمد آقایی و جهت نام گیری آن بپردازید که امروزه به وفور در بین کالای صادراتی یافت می شود پسته احمد آقایی برای اولین بار به وسیله یک فرد به نام احمد آقا فروتن در احمدیه نوق که از شهرهای توابع رفسنجان می باشد پدیدار گشت که توانست در طول مدت بسیار کوتاهی بسیار مشهور شود و در سر تا سر کشور شناخته شده شود جالب است بدانید که این مغز بسیار کوچک شامل ۴۵ درصد چربی و همچنین ۲۰ درصد پروتئین می باشد منبع غنی از پروتئین و فیبر و همچنین مواد معدنی بسیاری مثل ویتامین گروه B می باشد که ۵۶۲ کالری در هر ۱۰۰ گرم پسته موجود است.

زرشک سیاه تهران

همانطور که در بالانیز درباره زرشک سیاه تهران پرداختیم می توان اذعان نمود زشک یک گیاه کاملا ایرانی می باشد که به طو بسیار گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. و علاقه مندان بسیاری در سراسر کشور نسبت به استفاده از این گیاه بسیار خوشمزه علاقه نشان می دهند چراکه با دارا بودن خواص بسیار فراوان و کاربرد بسیار زیاد در بسیاری از رستورانها و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. و از این جهت می توان گفت یکی از پرمصرف ترین محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت دان مرغ

یکی از مهم ترین عوامل که می‌تواند نقش بسیار مهمی در سلامت دام و طیور و حتی انسان داشته باشد تغذیه می‌باشد و در صورتی که از تغذیه مناسب استفاده شود می‌توان از شر بسیاری از بیماریها در امان ماند. قیمت دان مرغ و  خرید و فروش آن به عوامل مختلفی بستگی دارد و اگر از یک دان مرغ خوب و با کیفیت استفاده شود مرغها و خروسها به خوبی رشد می کنند و کمتر دچار بیماری می شوند. همچنین با تغذیه خوب آنها ما انسانها نیز با مصرف آن کمتر دچار بیماری می شویم زیرا تغذیه آنها با ما رابطه مستقیمی دارد.