دفتر شطرنجی پیش دبستانی که هرگز کثیف نمی شود

حتی اگر دانشجو نیستید به این معنی نیست که بهانه ای برای خرید دفتر شطرنجی پیش دبستانی نداشته باشید سایت های زیادی وجود دارد که منابعی را برای یادگیری و بهبود مهارت ها ارائه می دهند.

همچنین می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را تماشا کنید (به این ترتیب بیشتر چیزهایی را که درباره فتوشاپ و پریمیر می‌دانم یاد گرفتم) و کتاب بخوانید (بله، آن چیزهای بزرگ و کاغذی که در کتابخانه‌ها یا کتاب‌فروشی‌ها می‌گیرید).

یادداشت برداری در حین مطالعه یا تماشا به شما کمک می کند تا همه چیزهایی را که می خوانید به خاطر بسپارید و زمانی را که برای آموزش سرمایه گذاری می کنید ارزشمند می کند دفترچه شطرنجی مخصوص بچه های کوچک می باشد.

رویاهای خود را ثبت کنید: رویاها جذاب هستند، اما در عین حال فوق العاده زودگذر هستند من در به خاطر سپردن رویاهایم خوب نیستم و وقتی از خواب بیدار می شوم به سختی می توانم آنقدر سریع به سمت تلفنم بخزم تا آنها را تایپ کنم!

با این حال، ثبت مداوم رویاها این فرآیند را آسان تر می کند زیرا ذهن شما را آموزش می دهد تا رویاهای خود را به خاطر بسپارد.

و سپس؟ شما می توانید الگوهایی را که در رویاهای خود می بینید تجزیه و تحلیل کنید و معنای آنها را استنباط کنید، یا حتی سعی کنید رویای شفاف را بیاموزید (حالتی رویایی که در آن آگاه هستید که در حال دیدن خواب هستید و می توانید رویا را کنترل کنید) یا می‌توانید با دوستانتان بخندید که چقدر رویاهایتان احمقانه هستند، این هم جواب می‌دهد (من اخیراً پیش پا افتاده‌ترین رویا را دیدم که در آن با خانواده بزرگ شام شام می‌خوردم و به آنها نکاتی برای مدیریت ایمیل می‌دادم… اوه، ذهن از یک وبلاگ نویس).

چه در حال یادگیری خوشنویسی، حروف قلم مو یا فقط خط شکسته ساده باشید، تمرین در همان دفترچه نه تنها شما را تشویق به تمرین می کند، بلکه دیدن پیشرفت شما را آسان می کند حتما تاریخ ها را یادداشت کنید تا بتوانید کار خود را با هم مقایسه کنید!