بزرگترین قابلمه استیل جی اس اف که هرگز در بازار فروخته نشد

درب قابلمه استیل جی اس اف معمولا از فلز، شیشه یا سیلیکون ساخته می شود درب های فلزی به صورت دراز و پلاگین موجود هستند وقتی درب قابلمه را روی آن قرار دهید، مقدار زیادی بخار می تواند از قابلمه خارج شود انتخاب بهتر در اینجا درب های پلاگینی هستند که در قابلمه را محکم تر می بندند.
سپس بخار می تواند در داخل قابلمه گردش کند و غذا را به طور یکنواخت تر بپزد درب های شیشه ای این مزیت بزرگ را دارند که لازم نیست هر بار برای نگاه کردن به غذا درب آن را بلند کنید یک حلقه فلزی در لبه درب باعث می شود که درب محکم روی قابلمه قرار بگیرد درب های سیلیکونی همه کاره هستند.
نه تنها می توان از آنها در پخت و پز، بلکه برای نگهداری و انجماد نیز استفاده کرد مزیت دیگر آنها مقاومت در برابر شکستگی است با این حال، درست مانند درب‌های فلزی، می‌توانند از بخار بسیار زیادی فرار کنند.

کدام قابلمه برای کدام استفاده؟فولاد ضد زنگ، چدن، مس، لعاب – همه مواد دارای خواص فردی هستند اگر در آشپزخانه (رویایی) خود فضایی دارید، بهتر است علاوه بر تعدادی تابه خوب، انتخابی سخاوتمندانه داشته باشید.
برخی از تولید کنندگان همچنین دارای ست های آشپزی هستند که حاوی مهم ترین قابلمه های پخت و پز هستند، به عنوان مثال Fissler Intensa، Rösle Elegance یا WMF Provence Plus اگر به دنبال گلدان های استیل ضد زنگ شرکت WMF هستید، به دنبال گلدان های کرومارگان باشید کرومارگان نام فولاد ضد زنگ مورد استفاده سازنده است.
آیا به گلدان های 16، 20، 24، 28، 32 سانتی متری یا سایزهای متوسط ​​نیاز دارید؟ و چند تا قابلمه با چه اندازه؟ این بستگی به عادات آشپزی شما دارد.
گلدان های ساخته شده از فولاد ضد زنگ را می توان به صورت جهانی استفاده کرد آنها برای پخت و پز، خورش، بخارپز و شکارچی مناسب هستندقابلمه های چدنی برای کباب و خورش مناسب هستند.
پخت و پز ملایم با قابلمه های کوپر بهترین و ساده ترین روش است اگر به فلز و برخی غذاها حساسیت دارید مینای فولادی بهترین انتخاب است مهر و موم مینای محکم مانع از تماس مواد غذایی با فلز می شود.