بزرگترین دستگاه بچینگ یک متری که در بازار به فروش نرفت

دستگاه بچینگ یک متری وسیله ای مکانیکی است که برای تولید بلوک های بتنی بر حسب نیاز طراحی و ساخته می شود دستگاه بلوک بتنی بلوک های بتنی با اندازه یکنواخت تولید می کند که سیستم مدولار را همراه با دقت و کمال تضمین می کند. ماشین های بلوک سازی اتوماتیک مدرن با سیستم های کنترل پیشرفته یکپارچه شده اند.

ماشین آلات بلوک سازی مبتنی بر فناوری جدید و پیشرفته تولید را سریع و کارآمد می کند سیستم های موثر ویبرو پرس و سیستم های تغذیه پیچیده هر واحد را با دقت و دقت بالا تولید می کنند.

بلوک های تولید شده از ماشین ها بسیار سفت، مقاوم در برابر لرزش و بادوام هستند مدل های جدیدتر مزایای اقتصادی متعددی از نظر عملکرد سازنده و کیفیت ساخت دارند.

با دستگاه مدرن بلوک سازی بتنی می توانید بلوک های بتنی، آجر خاکستر بادی، آجر سیمانی، سنگفرش های درهم تنیده، بلوک های جامد، بلوک های سنگفرش رنگی و غیره را تولید کنید.

ماشین آلات بلوک بتنی می تواند تا حد زیادی توسط کارآفرینان جدید و کوچک مورد استفاده قرار گیرد هدف یک کارآفرین تازه کار، متعادل کردن اثربخشی هزینه و بهره‌وری است.

شما می توانید با طیف مدرن ماشین آلات بلوک سازی بتنی به آن دست یابید جدیدترین مدل ها را می توان در مکانی کوچک نصب کرد و با منابع محدود می توانید یک کسب و کار در مقیاس کوچک راه اندازی کنید.

مدل استاندارد دستگاه که از آن شروع می شود را می توان در مساحت کمتر از 200-400 متر مربع راه اندازی کرد با این دستگاه های بلوک بتنی می توانید خروجی کنترل کیفیت بیشتری داشته باشید.

شما به نیروی کار کمتری نیاز دارید و خروجی بیشتری دریافت می کنید طیف های مختلفی از محصولات را می توان از یک دستگاه با تغییر قالب ساده و سریع تولید کرد و هزینه ها را پایین نگه داشت و قیمت ها را رقابتی کرد.

با ماشین مناسب، ظرفیت تخمگذار بلوک می تواند 500 تا 25000 بلوک در روز باشد.