بزرگترن شیلنگ اب رادیاتور پژو که هرگز فروخته نشد

نام: در اینجا می توانید هم شیلنگ های خروجی و هم شیلنگ های ورودی را پیدا کنید.
اولین مورد برای اطمینان از عبور مایع خنک کننده از طریق شیلنگ اب رادیاتور پژو استفاده می شود در حالی که دومی اجازه می دهد تا مایع گرم شده به رادیاتور تغذیه شود.

مواد: شیلنگ خنک کننده می تواند از لاستیک، پلاستیک، سیلیکون یا حتی فلز ساخته شود.
هنگامی که آنها از لاستیک ساخته می شوند، شیلنگ های خنک کننده شما دارای مقاومت و کشش بالایی هستند برای تقویت بهتر می توان از الیاف آرامید یا الیاف مصنوعی استفاده کرد.

شیلنگ های خنک کننده پلاستیکی در هنگام گرم شدن دارای ویژگی سفت و بادوام هستند اما این عیب را دارند که کشش کمتری دارند در مورد شیلنگ های ساخته شده از سیلیکون، آنها در برابر زمان مقاوم هستند: خشک نمی شوند و ترک نمی کنند با این حال، هزینه آنها به ویژه بالاتر است.

از طرف دیگر شیلنگ های خنک کننده فلزی برای مناطقی با دمای بالا مناسب هستند.

شیلنگ توربو
سیستم مکش خودروی شما به مقدار مناسبی هوا برای ارسال به موتور نیاز دارد برای این، شیلنگ توربو وجود دارد که به آن شلنگ توربوشارژر یا شیلنگ تقویت کننده نیز می گویند، که اجازه می دهد هوا از فیلتر هوا به موتور منتقل شود.

شلنگ واشر
برای اطمینان از دید خوب، خودروی شما به سیستم شستشوی شیشه جلو مجهز شده است این دقیقا شلنگ شیشه شوی است که به محصول شیشه ای اجازه می دهد تا از مخزن به پمپ و سپس به نازل ها منتقل شود.

خط سوخت
چه برای یک موتور بنزینی یا دیزلی، ماشین شما نیاز به تزریق سوخت به محفظه احتراق دارد شیلنگ های سوخت دقیقاً اجازه می دهند سوخت از باک به فیلتر سوخت و سپس به موتور منتقل شود.

مخزن انبساط شما دارای دو شیلنگ خنک کننده است: شیلنگ پایینی و شیلنگ بالایی.