با استفاده از قیسی خشک فرزندان خلاقی را پرورش دهید

قیسی خشک علاوه بر پیشگیری و بهبود اختلالات روده ای، ادرارآور بوده و به دلیل داشتن پتاسیم بالا از احتباس مایعات جلوگیری می کند، خاصیتی که به پاکسازی بدن به طور کلی و به طور خاص در سم زدایی کبد و کلیه ها کمک می کند.

این ویژگی‌ها به خوبی از هر رژیم لاغری پشتیبانی می‌کنند، زیرا فراموش نکنیم که قیسی کالری کمی دارد و یکی از میوه‌هایی است که بیشترین فیبر را دارد و اثر سیرکننده‌ای دارد که به کاهش وزن کمک می‌کند بیش از 200 نوع قیسی در سراسر جهان وجود دارد، اما یکی از معروف ترین و جهانی ترین آنها کلودیا است که به نام همسر فرانسیس اول پادشاه فرانسه نامگذاری شده است.

این میوه هم از نظر منشاء و هم از نظر رنگ طبقه بندی می شود با توجه به طبقه بندی اول ما این موارد را تشخیص می دهیم:
– اروپایی ها (prunus domestica) رایج تر و با آب کمتر و مواد جامد محلول بیشتر.

به رنگ سبز روشن یا بنفش آنها انواعی مانند کلودیا، استنلی، پرزیدنت، جاینت و آنا آپات هستند در تابستان می رسند، گوشتشان آبدار است و استخوان هایشان به راحتی جدا می شود.
– ژاپنی ها (Prunus salicina) آبدارتر، مایل به قرمز، سیاه و زرد روشن تر برخی از آنها عبارتند از Red Beauty، Golden Japan، Menthey، Formosa و Santa Rosa در بهار می رسند بافتش سخت تره.
قیسی اسپانیایی اصالتاً از آمریکای شمالی هستند، میوه های کوچک و گرد با پوسته قرمز رنگ هستند.
قیسی چینی از جنوب کشور آسیایی و از شمال ویتنام می آید بسیار شیرین است و به صورت تازه، کم آب یا کنسرو مصرف می شود.

منبع ویتامین C: به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند، زیرا پیری سلول های شما را کند می کند سطوح بالای پتاسیم و کلسیم: اولی برای عملکرد صحیح سیستم عصبی ضروری است، در حالی که دومی به حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها کمک می کند.

آنها آنتی اکسیدان هستند: به لطف محتوای آنتوسیانین موجود در پوست قیسی چرا قیسی ملین است؟مطمئن هستیم که تا به حال شنیده اید که قیسی میوه ای است که به درمان یبوست کمک می کند.