با استفاده از آمونیاک خانگی پوستی براق داشته باشید

آمونیاک خانگی به طور گسترده در چندین صنعت استفاده می شود از آن به عنوان تثبیت کننده، خنثی کننده یا به عنوان منبع نیتروژن برای انجام چندین عملکرد استفاده می شود آمونیاک در تصفیه فاضلاب، صنایع چرم، لاستیک، کاغذ، مواد غذایی و نوشیدنی استفاده می شود.

همچنین در سیستم های سردخانه یا سردخانه و در تولید داروها استفاده می شود آمونیاک در صنعت چاپ و همچنین در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. در تخمیر نیز استفاده می شود هنگامی که آمونیاک به عنوان گاز مبرد و در تجهیزات تهویه مطبوع استفاده می شود، می تواند مقادیر قابل توجهی گرما را از محیط اطراف خود جذب کند آمونیاک را می توان برای تصفیه منابع آب و به عنوان بلوک ساختمانی در ساخت بسیاری از محصولات از جمله پلاستیک، مواد منفجره، پارچه، آفت کش ها و رنگ ها استفاده کرد.

آمونیاک همچنین در تصفیه فاضلاب و فاضلاب، سردخانه، لاستیک، خمیر کاغذ و صنایع غذایی و نوشیدنی به عنوان تثبیت کننده، خنثی کننده و منبع نیتروژن استفاده می شود همچنین در ساخت مواد دارویی استفاده می شود آمونیاک عمدتاً در صنایع کشاورزی استفاده می شود. حدود 90 درصد از کل آمونیاک تولید شده در این زمینه استفاده می شود.

از آنجایی که آمونیاک به عنوان یک منبع غنی از نیتروژن و سایر عناصر عمل می کند، از آن در کودها برای حفظ تولید مواد غذایی استفاده می شود همچنین در تولید محلول های کود مایع متشکل از ترکیباتی مانند نیترات آمونیوم، نمک ها، اوره و غیره استفاده می شود و موارد بیشتری وجود دارد. آمونیاک اغلب به عنوان یک عامل ضد قارچ در برخی از میوه ها و به عنوان نگهدارنده استفاده می شود.

آمونیاک یکی از مواد اصلی در بسیاری از محصولات پاک کننده خانگی است به عنوان یک ماده تمیز کننده استفاده می شود و می تواند برای از بین بردن لکه ها یا تمیز کردن آینه ها، وان ها، سینک ها، پنجره ها و موارد دیگر استفاده شود برخی از کاربردهای دیگر عبارتند از عوامل ضد میکروبی یا ضد عفونی کننده، و آمونیاک نیز به عنوان سوخت استفاده می شود.