انبار نگهداری پودر لباسشویی 10 کیلویی امو در گیلان آتش گرفت

در حالی که این روزها ممکن است به نظر برسد که شوینده‌های لباس‌های مایع پادشاه هستند، اما در واقع مزایای واقعی برای استفاده از پودر لباسشویی وجود دارد.

پودر لباسشویی 10 کیلویی امو می‌تواند ارزان‌تر، حمل‌و‌نقل آسان‌تر باشد، فضای ذخیره‌سازی کمتری را اشغال کند و مهم‌تر از همه: می‌تواند لباس‌های شما را به همان اندازه شوینده مایع تمیز کند شوینده پودری برای هر نوع لباسشویی عالی عمل می کند و هر کاری را که شوینده مایع می تواند انجام دهد را انجام می دهد.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه از پودر لباسشویی خود بیشترین بهره را ببرید شما می توانید از پودر لباسشویی تقریباً مشابه نحوه استفاده از مواد شوینده مایع استفاده کنید اگر از ماشین لباسشویی با درب بالا استفاده می کنید، فقط قبل از اضافه کردن لباس، پودر شوینده خود را مستقیماً در ظرف لباسشویی بریزید. این می تواند ایده خوبی باشد که قبل از ریختن آب آن را روشن کنید تا مطمئن شوید که همه آن به درستی حل می شود.

اگر ماشین لباسشویی درب جلو دارید، فقط پودر لباسشویی را داخل کشوی مواد شوینده قرار دهید در طول چرخه شستشو به طور خودکار به درام اضافه می شود در بیشتر موارد، پودر شوینده هر کاری را که شوینده مایع می تواند انجام دهد، انجام می دهد.

در حالی که این موضوع در طول چرخه شستشو صادق است، اگر امیدوارید قبل از قرار دادن لباس‌های شسته شده در شستشو، آن را از قبل تمیز کنید، شوینده مایع یک مزیت آشکار دارد. پیش درمان ایده خوبی برای لکه های سخت مانند روغن، گریس و لکه های آرایش است.

به غیر از عملیات پیش تصفیه، هیچ مزیت جدی برای هر دو نوع شوینده لباسشویی وجود ندارد هر پودر لباسشویی می تواند کمی متفاوت باشد. برای دریافت بهترین نتایج، دستورالعمل های سازنده روی بسته را مطالعه کنید شما باید اطلاعاتی در مورد دوز مناسب پودر شوینده برای اندازه بار داده شده خود بیابید.

لازم نیست پودر شوینده را با آب مخلوط کنید می توانید پودر را مستقیماً در دستگاه پخش صابون ماشین لباسشویی یا در خود درام قرار دهید.