افزایش ناگهانی قیمت تخت بیمارستانی فایبرگلاس سبب اعتراض مردم شد

به طور کلی، تخت بیمارستانی فایبرگلاس برای خوابیدن بسیار ناخوشایند هستند به همین دلیل است که اکثریت، در صورت انتخاب، ترجیح می‌دهند روی تخت‌های معمولی خود بخوابند.

اما در برخی موارد، داشتن یک تخت بیمارستانی در خانه بسیار مشکل است برای جوانان بزرگسالی که در خانه از سالمندان خود مراقبت می کنند بسیار مفید است.

تخت های بیمارستانی با اضافه شدن این موارد که به طور خاص برای استفاده در خانه طراحی شده اند، مزایای بزرگی را برای مراقبین و بیماران ارائه می دهد.

چندین عملکرد ویژه وجود دارد که آن را به طرز چشمگیری می کند.

تخت‌های بیمارستانی قابل تنظیم است به‌ویژه برای بیمارانی که مشکلات کمر، مشکل در تنفس یا مشکلات حرکتی دارند، داشتن قابلیت تغییر ارتفاع سر یا پا باعث می‌شود بیمار احساس آرامش بیشتری داشته باشد.

داشتن پتانسیل تنظیم سر به بیمار توانایی خوردن وعده های غذایی، خواندن و تماشای تلویزیون را می دهد.

تخت‌های بیمارستانی با ریل‌های جانبی تاشو هستند افزودن نرده‌های جانبی به تخت در درجه اول از بیرون آمدن تصادفی بیمار از تخت جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، ریل‌ها همچنین چیزی را برای بیمار فراهم می‌کنند که هنگام خوابیدن یا بیرون آمدن از تخت، آن را به دست بگیرد.

بیمارانی که با ورود و خروج مشکل دارند، داشتن ریل این کار را بسیار آسان می کند.

داشتن قدرت بالا و پایین بردن ارتفاع کلی تخت باعث انعطاف پذیری مراقب و بیمار می شود که در شرایط خاص کمک می کند.

برای بیمارانی که در نشستن از حالت ایستاده مشکل دارند، داشتن قابلیت تنظیم تخت به ارتفاع مورد نیاز ممکن است برای مراقبین، بالا بردن تخت تا ارتفاعی که برای کار راحت باشد، کمردرد را کاهش می دهد.

تشک های تخت بیمارستانی با استفاده از وینیل ضخیم و قابل شستشو تولید می شوند که در صورت بروز حوادث تمیز، ضدعفونی و شسته می شوند.

در نتیجه تصادفات ناگزیر ممکن است هر از چند گاهی رخ دهد، داشتن این ویژگی یکی دیگر از مزایای اضافی است.