افزایش قیمت عدس کیلویی امروز در فرانسه

عدس کیلویی امروز در قفسه های فروشگاه ها به صورت خشک، کنسرو شده و به صورت آرد عرضه می شود. عدس انواع مختلفی دارد: قهوه ای، قرمز، بلوگا و پوی. محبوب ترین رنگ قهوه ای و سریع ترین رنگ در آشپزی قرمز است.

“Beluga” شبیه دانه های سیاه و شبیه خاویار است. پختن پوی طولانی ترین زمان را می برد، همچنین خوشبوترین آن است، عمدتاً برای تزئین سالاد و تنقلات استفاده می شود. نان و سایر محصولات برای گیاهخواران از آرد پخته می شود.

هنگام انتخاب محصول در یک قوطی، تاریخ انقضا، ترکیب را بررسی کنید و وضعیت قوطی را ارزیابی کنید. باید عاری از آسیب و زنگ زدگی باشد. تعداد کل دانه ها در مقایسه با مایع باید بیش از نصف باشد.

مدت زمان نگهداری عدس خشک بیش از دو سال نیست. هنگام انتخاب به یکپارچگی دانه ها و عدم وجود هرگونه حشره و آفت در کیسه توجه کنید. کنسرو عدس یا عدس بسته بندی شده را در مکانی تاریک و خشک در دمای اتاق نگهداری کنید.

مصرف عدس در رژیم غذایی برای بیماری های دستگاه گوارش، دیس باکتریوز، نقرس توصیه نمی شود. این متخصص تغذیه با اشاره به اینکه این محصول در صورت مصرف بی رویه عوارض دارد، گفت: به عنوان مثال ایجاد گاز، التهاب کلیه ها یا سوء هاضمه، بنابراین در صورت مشاهده علائم ناخوشایند، بهتر است مصرف آن کاهش یابد.

عدس

عدس حاوی اسید آمینه تریپتوفان است که بر بهبود خلق و خو تأثیر می گذارد و به همین دلیل می تواند آن را تنظیم کند که به ویژه در دوران PMS و یائسگی بعد از 55 سال اهمیت دارد.

در این دوره ها، یک مجموعه غنی از ویتامین و مواد معدنی تأثیر مفیدی بر بدن دارد که علائم را صاف می کند. همچنین عدس برای زنان در دوران بارداری مفید است، زیرا حاوی اسید فولیک است که به رشد مناسب جنین کمک می کند. مضرات حبوبات این است که می تواند باعث آلرژی شود و زیاده روی در مصرف این محصول به دلیل داشتن مقدار زیادی پتاسیم باعث اختلال در فعالیت قلبی می شود.

عدس برای مردان مفید است زیرا جریان خون را عادی می کند و رگ های خونی را تمیز می کند که قدرت آن را بهبود می بخشد. علاوه بر این، التهاب غده پروستات را کاهش می دهد، که می تواند به پروستاتیت کمک کند، و محتوای پروتئین بالا باعث رشد عضلات می شود. با استفاده زیاد از فرآورده، احتمال اختلال در عملکرد کلیه، هضم غذا و تشکیل سنگ وجود دارد.

عدس ها را 12 ساعت قبل در آب با دمای اتاق خیس کنید. پس از آن، باید آن را فشرده کنید و از مخلوط کن عبور دهید تا به حالت پوره برسد.
در مرحله بعد باید کدو سبز را روی یک رنده درشت رنده کنید.
زنجبیل و سیر را ریز خرد کنید.
سبزی ها را خرد کنید.
در پوره عدس به دست آمده کدو سبز، زنجبیل، سیر، جوانه لوبیا، روغن، آب و پوست لیمو را اضافه کنید.
نمک و فلفل را به مزه اضافه کنید. زیره بریزید.
همه چیز را خوب مخلوط کنید.
روی حرارت متوسط، در بسته، دو بار چرخاندن از هر طرف، سرخ کنید تا قهوه ای طلایی شود.