استفاده از لنت ترمز رنو فلوئنس به جای چسب چوب

لنت ترمز رنو فلوئنس یک مؤلفه مهم در سیستم ترمز خودرو است مواد مورد استفاده برای لنت های ترمز باید در شرایط مختلف بار ، سرعت ، دما و دوام بالا دارای خاصیت اصطکاک و سایش پایدار و قابل اعتماد باشند.

این عوامل باید به طور همزمان راضی شوند که انتخاب مواد موثر ترمز را دشوار می کند در این مقاله نتایج مطالعه برای توصیف محصول اصطکاک مورد استفاده برای لنت های ترمز خودرو ارائه شده است.

در این مطالعه چهار کامپوزیت اصطکاک با استفاده از درصد های مختلف الیاف نارگیل (0 ٪ ، 5 ٪ ، 10 ٪ ، 15 ٪) در ماتریس آلومینیوم ایجاد شد.

کامپوزیت های جدید آزمایش شده در آزمایشگاه ، مدل سازی نسبت درصد مناسب بین ماتریس و حجم تقویت را می توان با چگالی کم ، خصوصیات سختی بالا ، پایداری حرارتی خوب ، توانایی بالاتر در نگه داشتن نیروی فشاری و داشتن ضریب اصطکاک پایدار بدست آورد.

این خصوصیات باعث می شود آنها در صنعت خودرو مفید باشند.

چندین مؤلفه اضافی وجود دارد که برای اطمینان از عملکرد ترمزهای خودرو در شرایط و شرایط مختلف جاده ای درگیر هستند. حوادث رانندگی اغلب به دلیل سیستم ترمز ضعیف اتفاق می افتد هرچه بیشتر در مورد این سیستم های مهم بدانید بهتر است.

ترمز یکی از مهمترین اجزای کنترل کننده هر وسیله نقلیه است ما در مورد ترمز درام و ترمزهای دیسک شنیده ایم (که می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پیوند اینجا بخوانید)).

ترمزهای طبل به طور گسترده در صنعت خودرو استفاده می شوند ترمزها لازم است تا وسیله نقلیه را در کمترین فاصله ممکن متوقف کنند یا در صورت لزوم سرعت خودرو را کاهش دهند.

بدون ترمزها نمی توانیم سرعت خودرو را کنترل کنیم ، بنابراین مهمترین سیستم در اتومبیل است تمام ترمزها بر روی همان اصل تبدیل انرژی جنبشی وسیله نقلیه به انرژی گرما کار می کنند ، که به داخل خودرو منتقل می شود.