استفاده از قابلمه 15 پارچه وارمی موجب درمان سنگ کلیه می شود

قابلمه 15 پارچه وارمی 1.3 لیتری از جنس چینی مقاوم در برابر حرارت بوده و برای استفاده در فر تا دمای 200 درجه و در مایکروفر مناسب است. ظروف طراحی بسیار زیبایی دارند و ظروف از نظر طعم عالی هستند.

برخلاف سرامیک های معمولی، محصولات چینی منافذ ندارند، به همین دلیل دارای خواص شگفت انگیزی هستند: آنها دما را حفظ می کنند و تقریباً در معرض پیری نیستند. با استفاده صحیح، چنین تابه ای تا آخر عمر برای شما دوام می آورد.

مراقبت مناسب از ظروف استیل ضد زنگ کیفیت عملکردی و زیبایی شناختی آن را برای سالیان متمادی حفظ می کند. قوانین مراقبت ساده هستند، اما پیروی از آنها جلوه شگفت انگیزی می دهد: ظروف جدید به نظر می رسند، چیزی در آنها نمی سوزد.

قبل از استفاده، دستورالعمل ها یا قوانین استفاده از ظروف را مطالعه کنید. همیشه نکات کلیدی مراقبت از ظروف این سازنده را نشان می دهد، توصیه هایی برای پخت و پز، شستن و نگهداری قابلمه ها و تابه ها ارائه می دهد.

قابلمه

قبل از استفاده از ظروف استیل جدید، آن را با آب داغ با استفاده از یک اسفنج مرطوب شده با مقدار کمی مواد شوینده بشویید. این برای حذف پلاک تشکیل شده در طول تولید و حمل و نقل ظروف ضروری است.

ظرفشویی فلزی فیسلر برای تمیز کردن ظروف فلزی از جمله فولاد ضد زنگ طراحی شده است. به آرامی اما به طور موثر کثیفی را بدون خراشیدن سطح یک تابه کاملاً جدید از بین می برد.

ظروف خالی از فولاد ضد زنگ را روی اجاق گاز روشن قرار ندهید. سطح فلز می‌سوزد، رگه‌های قهوه‌ای دوده یا لکه‌های مایل به آبی شکل می‌گیرد. با گذشت زمان، غذا در این مکان از داخل شروع به سوختن می کند.

خنک کردن شدید ظروف فولادی غیرقابل قبول است، به عنوان مثال، قرار دادن یک تابه داغ در زیر آب سرد یا استفاده از پارچه مرطوب شده با آب سرد به جای پایه: به دلیل تغییرات دما، ظروف براقیت سطح صیقلی خود را از دست می دهند، ممکن است ریزترک هایی ایجاد شود.

محل اتصال لایه های پایین، اتصال دسته ها. اگر نیاز به خنک کردن سریع تابه استیل دارید، بهتر است آن را روی یک صفحه داغ قرار دهید و آن را در حالت آبکش یا روی طاقچه خنک بگذارید.

اگر بقایای غذا روی ظروف سوخته است، آنها را با اسفنج یا برس فلزی نکشید. لازم است محل های سوخته را با آب داغ پر کنید و مدتی بگذارید. سپس با یک اسفنج نرم لایه نرم شده را با دقت پاک کنید.

برای تسریع نرم شدن غذای سوخته، می توانید یک قابلمه آب را روی آتش بگذارید، بگذارید بجوشد و به آرامی خنک شود. یک شوینده ملایم که بر ترکیب فلز تأثیر نمی گذارد نیز به سرعت بخشیدن به فرآیند کمک می کند. ظرفشویی فلزی فیسلر که قبلا ذکر شد ایده آل است: حتی با قرار گرفتن در معرض طولانی مدت ایمن است.