استفاده از سس خردل دلپذیر برای براق شدن لاستیک اتومبیل

سس خردل دلپذیر التهاب را بهبود می بخشد و به کاهش درد کمک می کند همچنین ثابت شده است که غذاهای تند و گرم دارای خواص ضد التهابی هستند آنها می توانند در کمک به درمان شرایط و علائم دردناک مانند سردرد، حالت تهوع، زونا، آرتریت و برخی اختلالات خود ایمنی موثر باشند.

سس خردل به طول عمر کمک می کند فلفل قرمز موجود در سس خردل (به ویژه آن ماده فعال کپسایسین) می تواند تأثیر مثبتی بر گردش خون و سلامت قلب و عروق داشته باشد در فرهنگ‌هایی که غذای تند و تند معمول است (مانند مکزیک، هند و چین)، افراد کمتر از بیماری‌های سلامتی مانند بیماری‌های قلبی و برخی سرطان‌ها رنج می‌برند.

غذاهای تند دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد باکتریایی و حتی ضد سرطان هستند، بنابراین یک دوز منظم از Sriracha حتی می تواند به شما کمک کند عمر طولانی تری داشته باشید.

همچنین ممکن است از طریق کاهش وزن فواید سلامت قلب را مشاهده کنید، زیرا Healthline گزارش می‌دهد که خوردن سس تند روزانه می‌تواند گرسنگی را مهار کرده و متابولیسم را بهبود بخشد مطالعه‌ای در مجله تغذیه بریتانیا نشان داد کسانی که کپسایسین را همراه با پیش‌غذاهای خود مصرف می‌کنند، در طول روز در طول وعده‌های غذایی و میان وعده‌های خود کمتر می‌خورند.

لازم به ذکر می باشد که بر اساس مطالعه‌ای که در مجله Appetite انجام شده است، خوردن سس تند روزانه ممکن است تا 50 کالری اضافی در روز بسوزاند که می‌تواند به کاهش وزن قابل توجه در طول زمان منجر شود. همین مطالعه نشان داد که عادت سس تند ممکن است چربی شکم را کاهش دهد.

نکته پایانی این است که خوردن سس تند روزانه، و در حد اعتدال، ممکن است به سلامت قلب کمک کرده و به کاهش وزن کمک کند با این حال، اگر معده حساسی دارید، ممکن است بخواهید مصرف خود را محدود کنید.